Algemene voorwaarden

  1. In iedere werkvorm geldt de privacy-regel: er wordt niets zonder                overleg of medeweten van betrokkenen met derden gecommuniceerd.
  2. De client is zelf verantwoordelijk voor de financiele afhandeling van de facturen.
  3. De client krijgt per behandeling of per maand een factuur mee, die hij of zij kan indienen bij de desbetreffende verzekeraar. De factuur moet binnen een maand betaald zijn. Daarna volgt een herinnering, na de eerste herinnering komen er 15 euro administratiekosten bij.
  4. De intake moet cash betaald worden.
  5. Voorafgaand aan de behandelingen krijgen particuliere clienten een NVPA- behandelovereenkomst die ondertekend moet worden, ter bescherming van de client en van de behandelaar. Deze wordt vooraf per mail toegestuurd.
  6. Bedrijven krijgen van te voren een schriftelijke opdrachtovereenkomst waarin de onderlinge afspraken zijn opgenomen.
  7. Bedrijven krijgen na het uitvoeren van de training een factuur.
  8. Annuleringsregel:
    Voor particullieren: 2 volle werkdagen voor de gemaakte afspraak, weekenddagen tellen niet mee!
    Voor bedrijven: tot 4 weken van te voren kan er kosteloos geannuleerd worden, tot 2 weken van te voren brengen we 50% in rekening, binnen 2 weken van te voren wordt 100% van het afgesproken tarief gefactureerd.

    

 

 
   

Contact:
tel. 06-44 55 81 10
email:
info@yourturn.nl


Werklocatie:
Vitavi, H. van Viandenstraat 15, 3817AA Amersfoort